KSIĘGOWOŚĆ    /OFERTA

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość);
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów;
  • prowadzenie ewidencji przychodów na potrzeby ryczałtu ewidencjonowanego;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych (w tym: bilans, rachunek wyników, rachunek przepływów pieniężnych);
  • nadzór głównego księgowego dla przedsiębiorców posiadających własny dział księgowości;
  • opracowywanie polityki rachunkowości i Zakładowego Planu Kont;
  • sporządzanie deklaracji CIT, PIT i VAT;

 

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • obliczanie miesięcznych lub kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT) oraz od osób prawnych (CIT), sporządzanie rocznego zeznania podatkowego;
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku VAT;
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych UE i innych transakcji zagranicznych;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.