Rozpoczęcie współpracy jest możliwe od początku każdego miesiąca roku kalendarzowego.
Po podpisaniu umowy i ustaleniu zasad współpracy Klient zobowiązany jest do:
- przygotowania dokumentów księgowych zgodnie z ustaloną procedurą;
- przekazania ich do biura zgodnie z ustalonymi w umowie terminami, tj. do 7 dnia miesiąca po miesiącu księgowym, poprzez:
- dostarczenie osobiste do siedziby biura;
- odbiór przez pracowników biura dokumentów w formie papierowej u Klienta;
- przeniesienie danych księgowych przez pracowników biura na elektroniczne nośniki danych u Klienta;
- przesłanie danych do biura drogą elektroniczną.
Klient zobowiązany jest do informowania nas na bieżąco o istotnych wydarzeniach, mogących mieć wpływ na zakres i sposób prowadzenia księgowości oraz na prawidłowe ustalenie zobowiązań podatkowych.
Kontakt z organami podatkowymi i ZUS przejmuje nasza kancelaria. Podpisywane jest w tym celu odrębne pełnomocnictwo składane w Urzędzie Skarbowym oraz w ZUS.
|
|
Na podstawie dostarczonych dokumentów i informacji przekazujemy Klientowi:
- wyliczone listy płac;
- informacje o wysokość składek do ZUS;
- informacje o wysokości zobowiązań podatkowych;
- informacje finansowe za poszczególne okresy rozliczeniowe;
- inne zestawienia sporządzane na życzenie klienta.
Powyższe informacje przekazywane są Klientom osobiście, telefonicznie lub elektronicznie drogą mailową. Forma przekazu ustalana jest na początku współpracy.
|